O noua campanie de promovare AdWords? Sau reactivare campanie mai veche? Realizata in-house sau cu o agentie PPC?

 Indiferent de varianta aleasa, iata un scurt ghid pentru activitatea de promovare Adwords. 

#1. Studiul campaniilor anterioare(daca exista) si a conversiilor (daca au fost setate). Ce a fost bun si ce nu, ce tehnici au functionat? Care au fost cuvintele profitabile?

#2. Initializarea contului AdWords (daca nu ai unul deja).

#3. Alegerea cuvintelor cheie profitabile (key-words) si a frazelor de cautare, conform specificului activitatii, website-ului si  audientei.

#4. Cautarea de cuvinte negative, omonine, constructii gramaticale care pot aduce trafic gresit, nerelevant si costisitor.

#5. Studiul competitorilor, practicile lor. Ce cuvinte-cheie foloseste concurenta, ce tipuri de anunturi?

#6. Constructia campaniei de promovare AdWords: alcatuirea planului de cuvinte-cheie si a grupurilor de reclame, bannere pentru reclamele Display sau YouTube.

#7. Setarea indicatorilor de performanta urmariti si a conversiilor

#8. Alegerea celor mai bune strategii de licitare Google: CPC(cost-per-click), CPA(cost-per-achizitie), CPM(cost-per-mia-de-afisari), VCPM.

#9. Crearea de reclame-text relevante si atragatoare, legate de pagini ale website-ului relevante. Acestea contribuie la realizarea Scoruluide Calitate, care influenteaza pretul platit.

#10. Setarea atenta a atributelor: locatie, buget zilnic, zile de difuzare, ore, dispozitive

#11. Conectarea Google Analytics pentru monitorizare rezultate

#12. Testare si ajustare, in functie de performantele observate

#13. Monitorizare buget si ajustari

NU UITA! Trebuie monitorizate obiectivele comerciale, nu doar clickurile!

Setarea cu tehnici avansate:

#14. Remarketing si retargetare

#15. Cross-marketing

#16. Diversificarea actiunilor posibile pe paginile website-ului (comanda, telefon catre echipa vanzari, telefon catre suport, inscriere la newsletter).

TINTA FINALA: nici un click platit fara a avea o actiune profitabila!

 

Ai o campanie de promovare Adwords? Ce indicatori de performanta folosesti?

Ai un nou proiect de marketing online? Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata: