Avand o campanie de Google Adwords, beneficiezi de rapoarte care furnizeaza raspunsuri pentru intrebari importante de marketing si te ajuta pentru optimizarea campaniilor.
Iata in continuare 6 rapoarte standard si ce raspunsuri iti pot aduce ele.
- Ce cautari si termeni de cautare au atras vizitatorul pentru reclama mea?
Search terms report listeaza termenii si expresiile de cautare pe care vizitatorul le foloseste in momentul aparitiei reclamei si a da click. In functie de tipul de potrivire ales, acest cuvant se poate sau nu sa fie in lista de cuvinte cheie.
Daca un termen sau fraza de cautare te aduce in fata clientilor, atunci ia in considerare sa il adaugi in lista cuvintelor-cheie si chiar continutul SEO al websiteului.
- Unde se afla audienta (user location) care a fost atrasa de reclama?
User Location report furnizeaza doar locatiile fizice ale potentialilor clienti. Daca clienti dintr-o anumita zona geografica arata interes, updateaza urgent campania targetandu-i direct. Sau construieste o noua campanie, pe zona respective. Si activitati de marketing in respectiva zona pot dezvolta afacerea.
- Ce locatii geografice sunt de interes pentru cei care au vizualizat reclama?
What triggered your ad (geographic) report arata locatiile fizice ale clientilor si locatiile ce ii intereseaza, conform cautarilor si continutului vizualizat. Informatii utile pentru setarea de reclame Display, remarketing.
- Landing-page-ul are nevoie de imbunatatiri?
Landing page experience report estimeaza calitatea paginii, ceea ce influenteaza AdWords Quality Score si imbunatateste sau slabeste pozitia de afisare. Asa cum bine stii, Scorul de Calitate influenteaza costul campaniilor. Evalueaza periodic experienta utilizatorilor pe paginile website-ului si adu modificari care sa o imbunatateasca, optimizand in acest fel si costurile.
- Cum ma gasesc clientii?
Paid and organic report arata cum te gasesc clientii, comparand rezultatele din cautarile organice cu cele ale reclamelor platite. Acest raport de comportament te ajuta la updatarea listei de cuvinte-cheie si crearea de noi grupuri de anunturi pentru a targeta direct clientii.
De asemenea, tine cont de aceasta lista pentru a imbunatati continutul websiteului si strategia SEO.
- Care este drumul clientilor care convertesc?
Odata setat conversion tracking, Attribution reports arata drumul clientilor care indeplinesc o conversie si leaga conversia de reclame, clickuri si factori intampinati pe acest drum. Raport foarte folositor pentru activitati de remarketing si fidelizare, setarea de reclame Display. Dar si pentru a imbunatati experienta de navigare.
Din fericire, pe langa aceste rapoarte standard, in Google AdWords exista informatii disponibile si se pot customiza si alte tipuri de rapoarte, in functie de specificul businessului.
Care tip de raport ti se potriveste?
Ai un nou proiect de marketing online? Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata: