De multe ori, vizitatorul “aterizeaza” pe un website si il paraseste imediat. Aceasta se vede in statistica Analytics, redata in cresterea Bounce Rate. Cum se poate remedia? Ce aspecte sunt importante pentru realizare site profesionist?

  • Design. Daca are design invechit, website-ul este neatragator si repede abandonat. Investeste in design clasic, stilat, dar cu tehnologii si elemente moderne.
  • Continut usor de citit: marimea fonturilor, combinatia de culori si contraste, imagini clare. Exprimarea, modul de adresare, calitatea scrierii,  corectitudinea traducerii conteaza.
  • Plugin-uri actualizate. Daca ai fisiere Flash vechi, poti astepta mult si bine ca vizitatorii sa te gasesca in Google si sa isi instaleze versiuni actualizate de Flash ca sa iti poata vedea continutul. Modifica urgent! Bugeteaza pentru realizare site nou si modern.
  • Plasarea reclamelor. Doar pentru ca ai nevoie de reclame pentru a monetiza, nu inseamna ca trebuie sa le plasezi peste tot. In marketing online, increderea este un factor foarte important pentru conversii. Incearca postarea reclamelor de calitate, care au legatura cu domeniul tau de activitate.
  • Video- Vizitatorii prefera sa aleaga singuri momentul vizionarii. Nu folosi Auto-play.

 

  • Navigarea clara. Imagineaza-ti scenariul unui vizitator care cauta o anumita informatie si website-ul tau arata ca un labirint. Navigarea neclara afecteaza foarte mult si in SEO. REGULA DE AUR: pune-te in pielea potentialului client si urmareste activitati clare care sa il ajute!
  • Formulare de inregistrare simplificate. Daca sunt prea “stufoase” si cer date pe care vizitatorul nu se simte confortabil sa le ofere, formularul va fi abandonat.
  • Website cu personalitate. Adresarea adecvata si atitudinea fata de vizitator sunt elemente cheie care definesc relatia vizitator-website. Daca arata impersonal, cu un continut postat de un amator, doar pentru optimizare SEO, nu te vei putea “conecta” cu vizitatorul. In timp, acest lucru te va afecta.
  • Viteza de incarcare. 47% dintre utilizatorii de internet se asteapta ca o pagina sa se incarce in maxim 2 secunde. 40% abandoneaza website-ul daca incarcarea dureaza mai mult de 3 secunde. Este momentul sa iei masuri pentru optimizare!
  • Ofertele atractive si relevante. Ai nevoie de mesaje puternice pentru a creste rata de conversie.
  • Beneficiile produselor/serviciilor prezentate clar. Continutul video, imaginile clare pentru descrierea produselor. VIDEO VIDEO VIDEO
  • Call-to-action. Chiar nu vrei sa “vinzi”nimic?
  • Concordanta dintre textul reclamei Google Adwords si landing page. Vizitatorul “aterizeaza”  crezand ca gaseste informatia dorita, dar…surpriza neplacuta, intrucat nu este ceea ce s-a asteptat. Daca nu vrei sa capeti o reputatie proasta: Nu promite mai mult decat poti si nu livra sub asteptari!
  • Realizare site responsive. Tot mai mult smart-phone-ul este folosit pentru navigare si cumparaturi. In Google, website-urile care nu se afiseaza optim pe mobil sunt retrogradate in indexarea organica. Mai eziti ?
  • Exit intent. Toti vizitatorii parasesc la un moment dat website-ul. Dar cati vor tine legatura cu afacerea ta? Folosirea unui tool care sa afiseze un mesaj vizitatorului atunci cand mouse-ul se indreapta spre exit, mesaj care sa il motiveze sa isi dea date de contact pentru a-ti permite sa pastrezi legatura.

Website-ul tau ce Bounce Rate are? Care sunt aspectele unde se poate lucra pentru a imbunatati experienta vizitatorului?

Ai un nou proiect de marketing online? Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata: