
Ai un proiect de marketing online pentru care doresti sa folosesti publicitate GoogleAdWords?
Atentie la aceste etape inainte de cheltuirea bugetului.
Chiar daca le parcurgi intr-o zi sau o luna, acest algoritm aduce o viziune profesionala un proiect cu adevarat profitabil.
#1 Planul de marketing online
– o analiza a contextului de business si oportunitatii din piata
– rolul website-ului tau in cadrul companiei si conexiunea cu celelalte activitati
– analiza competitorilor si prezenta lor online
– tabloul detaliat al industriei in care activezi, incluzand: obiceiurile de navigare/cautare ale publicului tau (generand cuvinte-cheie) si comportamentul lor online.
Care sunt punctele tari, punctele slabe, oportunitatile si amenintarile implicate in proiect?
Desi pare complicat, realizarea acestui plan necesita cateva minute. Dar scuteste cheltuirea multor bani inutili pe parcurs.
#2 realizare website
– un website bine construit (continut, forma grafica, aspecte tehnice)
– KPI-un obicei continuu de a urmari targete, indicatori de performanta, oportunitati cuantificabile de marketing online
– o activitate de monitorizare a performantelor (de genul Google Analytics)
Parcurgand #1 si #2 inseamna ca iti cunosti contextul activitatii si unde vrei sa ajungi.
#3 optimizare website in interior si exterior
Care este strategia care ti se potriveste? Vizibilitate intr-un timp foarte scurt?
Astazi, activitatile de SEO si internet marketing nu mai sunt un moft, ci o necesitate. Sarind peste aceste etape, fara a exploata fiecare oportunitate, conduce catre cheltuirea de bani multi si uneori inutili pe publicitate.
Sunt multe cazuri de companii care neglijeaza activitatea de optimizare website, desi pot obtine o pozitie fruntasa in afisarea organica. Dar aloca bugete mari pentru publicitate Google AdWords.
Altele nu acorda suficienta atentie landing-page-urilor, iar banii cheltuiti in publicitate se transforma doar in impresii…in loc de conversii.
Parcurgerea etapelor #1 #2 si #3 inseamna un website solid si optimizat, care reprezinta cu succes afacerea. Experienta vizitatorului este foarte buna si rata de conversie este profitabila.
Abia acum este momentul potrivit sa iti cresti vizibilitatea si numarul de clienti!
- Investitia in publicitatea contextuala AdWords (PPC, Display)
- Dezvoltarea unei comunitati online Facebook
Ai un nou proiect de marketing online? Contacteaza-ne pentru o oferta personalizata: